Tankar på nattgammal is

Detta är min personliga reflektionsblogg!

måndag, april 23, 2007

Åter på bloggen!

Förlåt alla att de var så länge sedan jag skrev här sist. mycket har hänt å allt har inte varit helt lätt. Men de kan jag ta en annan dag.

Jag vill bara berätta å skrika ut att i helgen valdes jag in i styrelsen för Sveriges Förenade Studentkårer (SFS). hur kul som hels att få fortsätta min strävan efter en bättre högre utbildning i detta land. Jag vill framförallt tacka de vänner jag jag fått i helgen från flera andra studentkårer och som stöttat mig under denna helg, framför allt de från Mälardalens-, Södertörns- och Jönköpingshögskolor.

1 Comments:

At 2:42 em, Anonymous Anonym said...

Jag får beklaga sorgen Mattias. SFS är en rakt igenom rutten organisation som bygger sin verksamhet på av studenterna avtvingade kronor. Kampen mot SFS nuvarande struktur kommer inte att tystna.

/Dexter

 

Skicka en kommentar

<< Home