Tankar på nattgammal is

Detta är min personliga reflektionsblogg!

söndag, april 12, 2009

Funderingar

Lite tankar så här när man är på väg hemåt efter en underbar påskhelg i fjällen.

Varför ska ja nu titulera mig som skild... Är man inte singel igen efter att det tagit slut även om man varit gift?

Ska de kännas så jobbigt att åter börja jobba igen efter man varit ledig en längre stund? Ja gillar ju faktiskt mitt jobb.

Varför är busstationer så tråkiga? Suttit i 4 timmar snart å vänta...

Trots att jag haft en underbar påskhelg me familjen i fjällen så känns det skönt att snart komma hem. Även om det nu kommer att dröja rätt länge innan Ja får träffa min son igen. De är ju det värsta me att ha flyttat långt.

Känns som ja borde skriva mer politiska saker här igen men ja har så svårt att inte bara bli så förbannad å inte särskilt konstruktiv... Kanske känns igen av andra...

Ja ja nu ska ja snart sätta mig på bussen å åka den långa vägen hem till 08a.